Suvepuhkus on läbi

Nüüd siis sai suvepuhkus ametlikult läbi. Enam ei ooa, et jahedamad ilmad on vaid ajutine külmalaine ning enam ei oota, et kohe tuleb kuumalaine tagasi. Siiani lootsin kogu aeg, et kohe-kohe tuleb +30 tagasi ning tali jääb taeva.

 

Rabarberikoogi lainetelt olen ammu juba ära 🙂

**

Sõbrad-tuttavad pärivad juba ammu, et mis toimub, miks ma enam midagi kirjutanud ei ole. Nii kiire on olnud lihtsalt ning ma laisk kah 🙂

**

Nüüd siis uue hooga..

Mis ma siis vahepeal teinud olen?

Lisaks kõigele muule, olen käinud mõnel laadal ja Ilumessil oma ehetega, olen teinud mõningaid pilte ja hetkel pooleliolevad projektid on diivanikatete vahetus, elutoa seinamaalingud, rahvuslikud mustrid laste laua peale ja heegeldatud voodikate. See viimane on muidugi hirmus suur amps mu jaoks, kuna heegeldamises ei olema just eriti kõva käsi ning voodikate on hirmus suur. Ilmselt on tegemist viieaastase projektiga 😛

Peagi lähevad osad kaelakeed Frankfurti jõulumessile, nendega on vaja veel veidi tegeleda..

**

Kui nüüd end kätte võtan, siis panen ka mõned pildid siia üles. Samas on suvepuhkuselt väljatulek ikka päris suur “šokk” ja võtab kindlasti parajalt aega, et blogilainetele tagasi jõuaksin!

About marijutud

Tegelikult ei olnud plaanis üldse mingit blogi pidada, aga näe mis välja kukkus :D Vaata autori marijutud postitusi

Lisa kommentaar

