Dieedid: Väikese musta kleidi dieet

Suvi tulemas ja dieedid päevakorras

artikkel

Selle tervisliku dieediga võib kümne päevaga maha võtta 4–5 kilogrammi. Dieedi aluseks on toiduainete kombineerimine.

«Kolm esimest päeva on kohutavad, aga pärast ei tunne te enam nälga ega väsimust ning võite süüa väga hõrgutavaid roogi,» lubab dieedi autor, Briti üks tuntumaid alternatiivmeditsiini esindajaid Michael van Straten. Seepärast on kõige parem alustada nädalavahetusel.

Seda kümnepäevast dieeti on van Straten määranud oma patsientidele aastaid ja tulemusrikkalt. «See on mõeldud patsientidele, keda ootab ees haiglasse minek. Aga küllap on ka peokleiti mittemahtumine omaette kriisiolukord,» kirjutab tohter oma koduleheküljel. «Dieet põhineb toidu kombineerimisel ning ühe ja sama toidukorra ajal ei sööda koos süsivesikuid ja valke.»

Dieedi kümnel päeval võib kõikide retseptide koostisosi vabalt samaväärsega asendada: salati muu salatiga, kala kalaga jne. Lisaks tuleb immuunsüsteemi tugevdamiseks tarvitada iga päev kolm teelusikatäit Šveitsi ravimtoonikut Bio Strath, võtta üks multivitamiinitablett ja juua peale tavapäraste jookide vähemalt liiter vett. «Kui soovid kaalust maha võtta, on alkohol nende kümne päeva jooksul keelatud,» ütleb van Straten raudselt.

Väga kindlameelsed võivad dieeti kümmepäevaku võrra jätkata. Kogu protsessi tohib läbi teha kolm-neli korda aastas.

«Ärge unustage, et isegi tagasihoidlikult end iga päev liigutades võite süüa veidi rohkem. Miks mitte muretseda koju näiteks hüppenöör – hüppad kümme minutit ja saad endale koogi lubada,» annab van Straten lohutava vihje.

Väikese musta kleidi dieedi menüü

1. päev

Hommikusöök: pool suurt melonit.

Kerge eine: juurviljasupp või porgandisellerimahl, roheline salat pruuni riisi ja oliiviõliga.

Põhiroog: aedviljasalat, keedetud rohelised oad, 1 tl oliiviõli.

2. päev

Hommikusöök: värskelt pressitud õuna-porgandimahl või apelsin.

Kerge eine: eilne juurviljasupp, aedviljasalat, ahjus hautatud maguskartul.

Põhiroog: salat, keedetud rohelised aedviljad, keedetud lillkapsas, millele on peale puistatud riivitud juustu ja mis on siis kiiresti grillis pruunistatud.

3. päev

Hommikusöök: kruusitäis kuuma vett ja sojapiima, millesse on segatud 2 spl tumedat siirupit. 2 viilu täisteraleiba võiga.

Kerge eine: mitmekesine valik puuvilja, rosinaid ja datleid.

Põhiroog: salat, keedetud rohelised aedviljad, täisterapasta tomatikastmega.

4. päev

Hommikusöök: pool greipi, õun, maitsestamata jogurt mee ja hakitud pähklitega.

Kerge eine: ahjukartul 1 tl hapukoore või võiga ja hakitud maitserohelisega, kapsasalat, küps magus pirn.

Põhiroog: üleküpsetatud aedviljavorm (roheline, kollane ja punane paprika, 3 tomatit, suur sibul, aurutatud brokkoli) juustukattega, apelsin.

5. päev

Hommikusöök: veega keedetud puder ja 1 spl kohvikoort, viil täisteraleiba või röstsaia õhukese võikihiga.

Kerge eine: talvine salat (kapsas, 4 kuivatatud aprikoosi ja 2 tl kreeka pähklit, kastmeks apelsinimahl, 2 spl maitsestamata jogurtit ja 2 tl mett), ahjus küpsetatud õun.

Põhiroog: vesikressisupp, grillitud broilerirind aurutatud porru ja porganditega.

6. päev

Hommikusöök: kolmest munast omlett šampinjonidega, apelsinimahl.

Kerge eine: kartuli-kõrvitsasupp toorjuustuga, täisterakukkel võiga, avokaado-sellerisalat.

Põhiroog: hummus selleri, porgandi ja apteegitilliga, grillitud kala spinatiga, aurutatud lehtkapsas.

7. päev

Hommikusöök: värske greibimahl, hautatud õunad mandlilaastudega, maitsestamata jogurt.

Kerge eine: seenerisoto, roheline salat kerge salatikastmega, küps magus pirn.

Põhiroog: lahja hautatud lambaliha koos köögiviljaseguga, varsseller, õun.

8. päev

Hommikusöök: suhkruta müsli banaaniviilude ja vähese kohvikoorega.

Kerge eine: suur ahjukartul ja hautatud oad tomatikastmes, roheline salat.

Põhiroog: porgandiingveri ja apelsinipüreesupp, tursk jogurtikastmes, aedviljasalat.

9. päev

Hommikusöök: puuviljasalat 1 spl maitsestamata jogurtiga.

Kerge eine: koorikleivatasku hummuse, sibula, tomati ja lehtsalatiga, kobar viinamarju, banaan.

Põhiroog: pool greipi, külm lõhe avokaadoga, lillkapsapüree, roheline salat kastmega.

10. päev

Hommikusöök: 2 viilu grillitud väherasvast peekoniviilu, omlett ühest munast, grillitud šampinjonid ja grillitud tomat.

Kerge eine: kapsasalat kreeka pähklitega jogurti-apelsinimahlakastmes, õun.

Põhiroog: talvine värske salat, lambalihasteik, kaalika-porgandipüree, varsselleritikud juustuvalikuga.

 

 

Advertisements

About marijutud

Tegelikult ei olnud plaanis üldse mingit blogi pidada, aga näe mis välja kukkus :D Vaata autori marijutud postitusi

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: