Perepäev ja muud jutud

Täna oli ääretult tore päev, käisime perega kirbuturul, kohvikus ja pärast veetsime muidu toredalt aega. Natalil jäi see turulkäimine ja kohvikussolemine küll uneaja peale, aga ta vapper, oli kenasti pirtsutamata kambas. Terve kirbuturg on täis riideid – täiskasvanute ja laste. Hunnikutes jalanõusid vedeles iga laua all. Oh ei, mul ei ole mittekuimidagi taaskasutuse vastu, käin ka ise kohalikus kaltsukas seda ja teist ostmas. Aga kirbuturg siiski mu meelest on igasugu vidinate leiukoht. Niisiis jalutasin riidekuhilatest mööda ja otsisin neid üksikuid müüjad, kes müüvad träni. Leidsingi ühe kauni serviisi müüja, kuid ilmselt ta teadis, et temasuguseid on vähe ja oli pooliku serviisi hinnaks pannud sellise summa, et pidin istuli kukkuma. Ok, serviis oli vana ja tõesti ilus, aga siiski ma seda endle ei soetanud.

Raamatumüüjal läks paremini temalt ma ostsin ikka midagi. Nimelt m leidsin selle raamatu  millest olin juba tükk aega mõelnud. 1927 aasta “peen mees”, elutarkuse ja kombluse õpperaamat. Ma olen tõeliselt õnnelik, kuna kodus oli ees ootamas 1932 aasta “moosa elu leksikon” ja 1932 aasta “iluravi”. Mu kolmekümnendate lummus on kestnud juba mõned aastad ja tänasega sai uue vungi sisse. Haaaah!  (Veel mul u kümmekond raamatut silmapiiril, nii põnev 🙂 )

Pärast istusime perega F-hoones ja lugesin Markole muudkui tarku terasid ette, üks lõbusam kui teine 🙂

Lapsed mängisid mängunurgs ja päike paistis nii mõnusalt. Kevad hinges ja õues (paberite järgi)

Veel olen ma rõõmus selle üle, et ema leidis isa vana mündialbumi üles. Ostan uue albumi ja lisan sinna sisse kõik endal olemasolevad mündid, paar päeva tagasi just  vaatasin, et neid ikka jagub. Igal pool, kus vanasti käidud sai jäi ikka mõningaid alles. No ja siis kogun veel ka euromünte. Mitte küll aktiivselt, ma selline passiivne koguja, kui miskit vahtusrahaga tuleb, on tore. Spetsialselt ei hakka küll kaupa tegema teistega.

Mille üle ma veel rõõmus olen – sain HM-s paki kätte ja tellitud voodipesu oli veeel ilusam  kui pildil. Ja veel mõnusamast materjalist kui olin lootnud. Nüüd siis tean, et edaspidi võib HM voodipesu osta küll.


Tegelikult neid asju, mis mind rõõmsaks teevad, on veel ja veel ja  veel.. tuule suund on norrrrd…

Ükspäev räägin lähemalt 🙂

About marijutud

Tegelikult ei olnud plaanis üldse mingit blogi pidada, aga näe mis välja kukkus :D Vaata autori marijutud postitusi

Lisa kommentaar

